RETTEGÉS PERCEI

 OUTDOOR – INDOOR – ÉLMÉNY - LOGIKA – ÉLETÉRZÉS – EGYÜTTMŰKÖDÉS A CSAPATOMMAL!

rettegespercei

Elég extrémnek tartod a csapatod? Akkor lássuk, ki milyen bátor! Igazi kihívásokkal, fóbiákkal kell a csapat tagjainak megküzdenie. Ezek nem hétköznapi kihivások lesznek. Persze a jó csapatmunka mindent nehézséget megold majd. A csapatoknak termeket kell végigjárniuk, ahol különboző nehézségű és tipusú félelmüket kell majd le küzdjék. A játékosok szembesülnek a totális sötétséggel.

De egy titkos dobozba is bele kell nyúljanak ha tovább akarnak menni. Vajon mi lesz a dobozban. Szükségünk lesz egymás bizalmára is az egyensúlyjátékokban. Na és persze az ügyesség sem maradhat el.
Természetesen a játék teljes menetében a játékosok biztonságban vannak és felügyeljük őket. Nincsenek kitéve semmilyen egészségre ártalmas veszélynek sem.

Játék menete:
A csapatok kihúzzák az állomás kártyákat. Ezekhez tartozik majd egy-egy névjegykártya is. Itt dől el, hogy a csapatok vándorlása során melyik játékosnak kell majd az adott próbát teljesíteni.

Állomás tipusok:

1.Sötét szoba.
Egy teljesen sötét szobába kell majd a csapatnak belépnie. Itt minden féle ijesztő dolgok lesznek. Egy valakinek pedig az összes kulcsot meg kell találnia. A csapat többi tagja, csak szavakkal bátoríthatja a jelentkezőt.

2.Ételpróba
A csapat a terembe lépve leül egy közös asztalhoz. A játékosnak bekötjük a szemét. Ebben a feladatban ki kell találja a játékos milyen ételeket kap a szájába.
Van lehetősége választani a témák közül, növény, édesség, hús. A csapat minden tagjának egy ételt meg kell kóstoltatnia. Cél, hogy minél többet sikerüljön kitalálni.

3.Állatbarátok
Ezen az állomáson minden csapattag választ magának egy dobozt. Ebben a dobozban valamilyen állat található. A játékosunknak bele kell nyúlni és ki kell találni tapintásról, hogy mi található a dobozban.

4.Aknakereső
A résztvevőknek egyik társukat tartva, meg kell jelölniük az elrejtett robbanó szerkezeteket.  A feladat sikerének kulcsa az együttes figyelem és a közös munka.

5.Feszültség
Ebben a feladatban nyugodtnak kell maradni. A játékos feladata, hogy egy feladványt megoljon. Azonban ha nem elég nyugodt, kezében bizsergő érzést érez majd hiszen a fém vezeti az áramot.

6.Bezártság
Ebben a feladatban a játékosnak be kell feküdni egy dobozba, ahol csak magára számíthat. A társai szavakkal bíztatják majd. Vajon meddig bírja a bezártságot? Ki tudja-e zárni a külvilágot a játékos? A játék nehézsége, hogy vajon a dobozba egyedül van-e?

A játék végén a csapatok vissza érkeznek a kiinduló pontra. Itt összesítjük a pontszámokat, és az a csapat győz aki a legtöbb próbát teljesítette.

Programunk üzenete: a szervezetnek szüksége van adrenalinra, hát most engedjük el magunkat.

A program ideje: 2-3 óra

 Bővebb felvilágosításért forduljon bizalommal értékesítési kollégáinkhoz! Tel.: 76/356-555, mobil: 30/9559 056, e-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. , Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. .